Každý vůz je dezinfikovaný ozonem, bezkontaktní, bezpečné předání vozu. Tarif na míru i pro vás, zavolejte teď! +420 773 116 716

Cadillac představil nové XT4 v reklamním bloku Oscarů

Cadillac představil nové XT4 v reklamním bloku Oscarů

Cadillac umožnil fanouškům první oficiální pohled na Cadillac XT4, který představuje novou etapu designu této luxusního amerického výrobce automobilů.

Kompaktní crossover se objevil ve dvou ze tří reklam, které byly odvysílány v pátek před i během jubilejního udílení 90. cen filmové akademie. Na základě uvedených reklamních spotů se vozidlo jeví více zaoblené, než jsme byli u předešlých flotil Cadillacu zvyklý.

Nový model přináší posun i ve vývoji podoby LED osvětlení automobilu, zatímco designové nuance vychází ze stávajícího konceptu Caddyc Escala, který byl uveden v reklamě při Oscarech v minulém roce.

Letošní reklamy Cadillacu jsou mnohem odlehčenější a veselejší, než jsme si zvykli vídat při předchozí tříleté kampani značky. Jsou též méně zaměřeny na New York – zřejmě na základě předchozí kritiky dealerů a externích obchodníků - a více se zaměřují na samotné vozidlo a nové technologie vyvinuté výrobcem.

Reklamy, jejichž většina byla natočena v lednu, jsou symbolem změny komunikace luxusní značky automobilky General Motors po odchodu bývalého generálního marketingového ředitele Uwe Ellinghaus koncem loňského roku. Nová ředitelka marketingu Renée Rauchut podotkla, že reklamy jsou inspirovány myšlenkou, že lidé jsou "ohromeni realitou naší budoucnosti".

Dále uvedla, že její tým chtěl předvést, jaké možnosti Cadillac nabízí z hlediska zábavy za volantem a futuristických technologií. "Víme, že máme pověst, že jsme zastaralá omšelá značka, přitom lidé, kteří naše auta řídí, ví, že tomu tak není," dodala. "Chtěli jsme prostřednictvím nových reklam předat divákům stejné vzrušení, nadšení i radost, jakou cítíme, když řídíme naše vozy."

cadillac

Všechny tři reklamy podkreslují populární, optimisticky laděné skladby jako "Fire" od Barns Cortney;, "Feel It Still" od Protugal. The Man nebo "Uptown Funk" s Bruno Marsem. Minutový pilotní spot, který se nese v heslu "Future Is Here" (Budoucnost je zde) představuje řadu špičkových technologií značky, včetně systému Super Cruise hands-free pro jízdu na dálnici nebo službu měsíčního pronájmu vozu Cadillac Book by Cadillac.

Cadillac se ve své nové reklamě lehce naváží do výrobce elektrických vozidel Tesla, a tak zde CT6 ovládaná bezpilotním systémem Super Cruise předjíždí Model S od Tesly, u kterého byl použit kontroverzní systém autopilota. Nové třiceti sekundové reklamy Cadillacu jsou jedinečné v tom, že v nich neuslyšíte jediný hlas. Místo hlasu nechávají marketéři mluvit obraz a hudbu na pozadí.

Třiceti sekundová reklama "Future Cars" (Auta budoucnosti) obsahuje "futuristické" záběry z legendárních filmů a seriálů, včetně kultovního Návratu do budoucnosti, kterým předchází otázka: "Už dlouho sníme o budoucnosti ... A víte co? ... Je zde. ", kdy záběr plynule přechází do kabiny CT6 v režimu Super Cruise. Poslední třiceti sekundová reklama je potom upoutávkou na XT4. Obsahuje rychlé střihy na nový poslední crossover automobilky, který má být představen v sídle společnosti Cadillac v New Yorku.

Autopůjčovna OneTwoGo vám nabízí  Cadillac ATS 4x4 Turbo AUTOMAT v plné výbavě. Vyzkoušejte ho!

Cadillac ATS 4x4 Turbo AUTOMAT

Zpět do blogu autopůjčovny
Komentáře k článku (0)